Výměna výtahu TOV 250 na TOV 450 s prosklenou výtahovou šachtou a repasovaným historickým zábradlím. Provedení výtahu zajišťuje zachování historické hodnoty s dodržením požadovaných nároků na komfort.
Výměna 1 ks osobního hydraulického výtahu za nový bezstrojovnový lanový výtah.
nosnost / počet osob: 300 kg / 4 osoby
rychlost: 1 m/s
dopravní výška: cca. 21 000 mm
počet stanic: 8
počet nástupišť: 8
prohlubeň šachty: cca 3.000 mm
hlava šachty: 2.500 mm
šířka šachty: 1.260 mm
hloubka šachty: 1.400 mm
šířka kabiny: 1.100 mm
hloubka kabiny: 750 mm
výška kabiny: 2.100 mm
Provedení šachty:
Stávající ocelová konstrukce bude zachována, doplněná o vodítka protiváhy a v místě původního hydraulického pístu.
Více foto zde: https://www.zonerama.com/EL-VY/Album/5736567
Výměna nákladního výtahu TNV 500 za osobonákladní TONV 630 s automatickými teleskopickými dveřmi.
Výměna 4 ks výtahů TOV 250 na TOV 450 s proskleným portálem kolem šachetních dveří.
Výmena výtahu TOV 250 za TOV 450 se změnou na průchozí provedení kabiny. Světlá šířka výtahových dveří je zvětšena ze 700 mm na 800 mm při šířce šachty 1140 mm.
Rozšíření počtu stanic o dvě na průchozí výtah. Stanice u vchodových dveří a stanice nad posledním podlažím (na podestě pod půdou).
U výtahu z TOV 250 na TOV 450 rozšíření počtu stanic ze 6 na 8. Bylo doplněno osvětlení nástupišť v základním provedení.
Osobní výtah s povrchem vysokotlakým laminátem
SILKSTONE
Nosnost: 400 kg
Počet stanic: 7
Rychlost: 1 m/s
Šířka šachty: 1170 mm
Hloubka šachty: 1515 mm
Šířka kabiny: 820 mm
Hloubka kabiny: 1260 mm
Výška kabiny: 2200 mm
Světlá šířka dveří: 800 mm
Výměna 4 ks výtahů TOV 250 na TOV 450 s ručními šachetními dveřmi a automatickými kabinovými skládacími dveřmi typ "BUS". U výtahu byla doplněna stanice u vchodových dveří, výtah je nyní průchozí.
Výměna 3 ks výtahů TOV 250 na TOV 320 s automatickými teleskopickými dveřmi. Nový výtah je v provedení průchozí s rošířeným počtem stanic o stanici u vchodových dveří.
Výměna 2 ks výtahů TOV 250 na TOV 450 s automatickými teleskopickými dveřmi. Světlá šířka automatických dveří je zvětšena ze 700 mm na 750 mm při šířce šachty 1180 mm. Instalované osvětlení nástupišť v základním provedení s funkcí rozsvícení světla ve stanici ze které nebo do které je zadána volba.
Výměna výtahu TOV 250 na TOV 320. Interiér kabiny zvolený v dekóru dřevo. Pro případ výpadku el. energie je výtah vybaven nouzovým sjezdem do nejbližší stanice s otevřením výtahových dveří.
Postupná modernizace 2 ks výtahů TOV 250 na TOV 320. Výtahy byli v 1 etapě vyměněny za nové při ponechané stávající šachtě s pletivy.
Výměna výtahu TOV 500 na TOV 900. Výtah je vybaven kamerovým systémem pro zajištění bezpečného a spolehlivého provozu. Interiér kabiny zvolený v dekóru dřevo.
Částečná modernizace výtahu TOV 320 s ponecháním stávajících šachetních dveří. U výtahu byli v 1 etapě vyměněny pohon, kabina s rámem, kompletní elektroinstalace, dveře do strojovny a doplněny kabinové dveře.
Výměna výtahu TOV 160 za TOV 320 s rozšířením počtu stanic z 6 na 8. Rozměry kabiny byli výrazně zvětšeny díky provedení atypického tvaru protizávaží ve výklenku na boku šachty.
Více FOTO: https://www.zonerama.com/EL-VY/Album/5294734
Výtahová šachta po výměně výtahu s opláštěním deskami FERMACELL. Zábradlí bylo přesunuto na boční stěny chodby.
Rekonstrukce osobního výtahu v prosklené šachtě Šimáčkova
Částečně ponechaná prosklená ocelová konstrukce šachty.
Prosklené šachetní dveře, v kabině umístěna kamera. Pohon v horní části šachty.
Více k vidění na:
https://www.zonerama.com/EL-VY/Album/5177975
Původní výtah Transporta TOV 250 byl vyměněn za nový bubnový výtah EL-VY BOV 350.
Díky použití bubnového pohonu bez protiváhy došlo k maximálnímu využití zrcátka schodiště. Šachta je částečně prosklená mléčným sklem pro zajištění přirozeného světla na chodbě budovy.
Částečná postupná modernizace nákladního výtahu ve výrobním areálu EVONA Chrudim. Prostor kabinových dveří je chráněn bezpečnými celoplošnými optickými závorami.
Nosnost výtah: 2000 kg
Zdvih: 22,155m
Počet stanic: 8 - průchozí výtah
Rychlost výtahu: 0,4 m/s
Modernizace výtahu formou výměny za nový s maximálním využitím prostoru zrcátka schodiště.
Starý výtah Tramsporta TOV 250
Standardní výtah o parametrech
Nosnost 250 kg
Šířka kabiny 800 mm
Hloubka kabiny 1010 mm
Rychlost výtahu 0,7 m/s
Nový výtah TOV 525
Nosnost 525 kg
Šířka kabiny 800 mm
Hloubka kabiny 1800 mm
Rychlost výtahu 1 m/s
Výtah před modernizací v prosklené šachtě "drátosklem":
šířka kabiny: 810 mm
hloubka kabiny: 1150 mm
Výtah po modernizaci v šachtě z plechových kazet s povrchem KOMAXIT:
šířka kabiny: 810 mm
hloubka kabiny: 1260 mm
Pohon výtahu je vybaven speciálními plastovými plochými lany.
Povrch kabiny vysokotlakým laminátem LEGNI v odstínu Granito rossa.
Materiál s vysokou odolností proti mechanickému poškození i chemickým látkám.
Nový výtah je instalován v šachtě z ocelové konstrukce s opláštěním FERMACELL v zrcátku schodiště 4-podlažní budovy ze 70-tých let.
Část původního zábradlí byla přesunuta na stěny chodby a ponechaná původní část zábradlí byla přikotvena k OK výtahové šachty.
Nové výtahy po výměně instalovány do prodloužené šachty opláštěné bezpečnostním sklem v mléčném provedení.
Výtahy jsou v zapojení ekonomický DUPLEX.
Počet stanic: 8
Nosnost: 630 kg
Rychlost: 1 m/s
Modernizace výtahu z TOV 250 na BOV 350 při níž byla šachta vybudována s novou ocelovou konstrukcí a opláštěním desek fermacell na bocích, zadní stěna a nadsvětlíky dveří v provedení bezpečnostního skla CONNEX v mléčném provedení pro zajištění prosvětlení chodby.
Výtah TOV 250 pred modernizací v šachtě s pletivy.
Nosnost: 250 kg
Šířka kabiny: 840 mm
Hloubka kabiny: 1050 mm
Rychlost výtahu: 0,5 m/s
Nový výtah BOV 350
Nosnost: 350 kg
Šířka kabiny: 850 mm
Hloubka kabiny: 1250 mm
Rychlost výtahu: 1 m/s
Výtahová šachta byla vybudována s novou ocelovou konstrukcí a opláštěním desek fermacell na bocích, zadní stěna a nadsvětlíky dveří v provedení bezpečnostního skla CONNEX v mléčném provedení pro zajištění prosvětlení chodby.
Nosnost: 450 kg
Rychlost: 1 m/s
Počet stanic: 6
Zdvih: 16.020 mm
Prohlubeň šachty: 900 mm
Hlava šachty: 3.340 mm
Nové výtahy po výměně instalovány do šachty zapředu opláštěné bezpečnostním sklem v mléčném provedením. Za portálem se nachází LED osvětlení které se rozsvítí současně s příjezdem výtahu do stanice.
Nosnost: 450 kg
Rychlost: 1 m/s
Počet stanic: 6
Zdvih: 16.020 mm
Prohlubeň šachty: 900 mm
Hlava šachty: 3.340 mm
Nové výtahy po výměně instalovány do šachty zapředu opláštěné bezpečnostním sklem v mléčném provedením. Za portálem se nachází LED osvětlení které se rozsvítí současně s příjezdem výtahu do stanice.
Nosnost: 450 kg
Rychlost: 1 m/s
Počet stanic: 6
Zdvih: 16.020 mm
Prohlubeň šachty: 900 mm
Hlava šachty: 3.340 mm
Výměna 2 ks osobních výtahů v nerezovém provedení s výbavou pro dopravu imobilních osob.
nosnost / počet osob: 1700 kg / 22 osob
rychlost: 1 m/s
dopravní výška: 18.200 mm
počet stanic: 6
počet nástupišť: 6
prohlubeň šachty: 1.160 mm
hlava šachty:3.600 mm
šířka šachty: 2.325 mm
hloubka šachty: 2.640 mm
šířka kabiny: 1.600 mm
hloubka kabiny: 2.300 mm
výška kabiny: 2.100 mm
šířka dveří: 1.100 mm
výška dveří: 2.000 mm
Více FOTO zde: https://www.zonerama.com/EL-VY/Album/5736673